Hei ystävät ja tuntemattomat.

Mun kirja tuli just tänään painosta. Siinä on 140 sivua mun raapustuksia viime vuodelta. Ohessa on tosi hienoja valokuvia, mitä mää oon ottanu. Kyseessähän on tietysti maailman paras kirja.

Kuitenkin nyt pitää huomauttaa että "Päiväkodin pääsykokeet" -kirja on tarkoitettu vanhemmille. Teille lapsille on tulossa kuitenkin paljon kaikkea kivaa vielä kesän aikana. Justiinsa Muulin Mikko tossa tilasi läjän hienoja lippiksiäkin. Mutta niistä lisää myöhemmin.

Suklaata tässä juuri syön, kun sain ton kirjalootan haettua postista. On meinaa nyt kyllä suklaan paikka.

Siinä kannessa muuten on mun kuva. Roope sano, että ois siihen ny voinu laittaa koko bändinkin. Mutta Mikko oli tiukkana ja sano, että ei - laitetaan siihen ny vaan mun kuva.

Siinä kirjassa mää kerron matkoistani ja sen semmoisista aikuisten asioista. Ihmisistä joita olen tavannut. Ja kaikenlaisista jutuista mitä oon tässä maailmassa nähny. Ootte te ihmiset joskus aika kummallisia...

Mutta nyt mää keskityn tohon suklaan syämiseen. On aika juhlia.

Pertti Pikkunalle

ps. saa sitä mun kirjaa tilatakkin jo, vaikka meiän nettikauppa avautuukin vasta ensi viikolla. Pistä mailia osoitteeseen pertti (at) perttipikkunalle.fi ja ilmoittele kun haluat kirjan. Voit myös soittaa mulle numeroon 0440-582381, niin Mikko kiikuttaa kirjan postiin.